♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
آینده.............. حالا بش می کنم الان هیچ حسی درمورد این پست ندارم

چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی 

یکی که بهش اعتماد داری 

بهت اعتماد داره 

از دلتنگی هاش برات میگه 

از دلتنگی هات براش میگی 

آروم میشه 

آروم میشی 

حسی که هیچ وق
ت به تنفر تبدیل نمیشه

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت13:20---12 مرداد 1393
هـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــی
عشقم عشقای قدیمی قبول داری
پاسخ:قبول دارم


تنها
ساعت12:47---12 مرداد 1393
ای تو که تنهام گذاشتی
غم تو این دلم تو کاشتی
من و با غم جا گذاشتی
به خدا دوسم نداشتی
ای تو که تنهام گذاشتی
من و با غم جا گذاشتی
غم و تو دلم تو کاشتی
به خدا دوسم نداشتی


تنها
ساعت12:45---12 مرداد 1393
بی قراری فهمیدم بسه دیگه

از خدا خواستم خراب شه آسمونم که از این دنیا برم دل بکنم...
آخه اونی که من و تنها گذاشت

قدر این عشق و تو این دنیا نداشت...
ای خدا اون من و پشت سر گذاشت


تنها
ساعت17:25---10 مرداد 1393
میرم ولی اینو بدون چشم انتظارت میشینم

میرم ولی بدون فقط تویی دلیل بودنم

میرم ولی بدون یکی خیلی تورو دوست داره

یکی که از دوری تو سر به بیابون میذاره

تنها

گل من خوب می دونی بی تو تک و تنهام عزیزم
اگه تو نباشی می میرم
دوستت دارم
محمد







پاسخ:بیخی داداش اعصاب ندارم یچی می گم ناراحت می شیا


MAHTAB
ساعت17:50---10 تير 1393
عاشق شدی؟؟!!!!عایا؟؟
پستای جینگیل مستی میذاری
پاسخ:توعاشقی به شمانمی رسیم بالاش نوشتم که بش حسی ندارم من پاک دیونه شدم حالم واقعا بده یه رمان سرکاری خوندم لا کردار 570 صفحه بود اخرش اینقدرمزخرف بود ولی درمورد اعتیادتوش بودواقعا آموزندهبود حالا چابام قهری؟


parisa
ساعت14:18---9 تير 1393
تنها نیستم. . .
ولی میان این همه شلوغی باز هم احساس تنهایی میکنم. . .
و این است درد. . .(!)
پاسخ:هوووووووووووووووووووم یه جورایی حرفه حقه


dina
ساعت14:12---9 تير 1393
خیلیــــــــــــ قشنگه
پاسخ:مااینیم دیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [دو شنبه 9 تير 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld